Kasutajate arvates aitavad e-teenused säästa aega, saada kiiremini soovitud infot ning vähendada ametiasutustega suhtlemisel ajakulu ja bürokraatiat. 

Viimaste aastate jooksul on suurenenud Eesti elanike teadlikkus avaliku sektori e-teenustest ning erinevatest riiklikest portaalidest ja veebidest. 16-74-aastastest internetikasutajatest 83 protsenti on kasutanud vähemalt ühte avaliku sektori e-teenust ning teadlikkus riigiportaalist eesti.ee on kahe aasta jooksul kahekordistunud.

Kõige populaarsemad on Eestis endiselt finants- ja maksuvaldkonna e-teenused ehk eelkõige e-maksuamet ja tuludeklaratsiooni elektrooniline esitamine. Järgnevad hariduse
ning sotsiaal- ja tervishoiuvaldkonna e-teenused.

TNS Emorilt tellitud uuringu eesmärk oli selgitada välja 16-74-aastaste Eesti elanike teadlikkus avalikest e-teenusest ja riigiportaalidest, nende kasutamine ning rahulolu avaliku sektori e-teenustega. Kokku küsitleti 1020 inimest.

Uuringu tulemustega saab tutvuda aadressil http://www.riso.ee/et/infoyhiskond/uuringud