metsaline
01.03.2013 11:02
Eurorahaga eputatakse, aga võrrelge, kaua kestab meie teekate ja kaua soomlaste oma. Graniitkillustikku pole? Annan nõu - üle lahe 80 kilomeetrit on.

mittetallinnlane
01.03.2013 10:33
Eelkõige on ikka teedeehituse kvaliteet vilets, paljud äsja uuendatud teelõigud on juba poole aastaga läbi.

kix
01.03.2013 11:41
Ehitatakse täpselt nii hea tee kui riik tellib. Ega erafirma ei hakka norme eirama. Tahab riik paremat ja kestvamat teed, tuleb rohkem maksta.

tallinnlane
01.03.2013 10:53
Tegelikult on see teede lagunemine üks ütlemata hea äriprojekt! Tuleb vaid teid ehitada võimalikult halva kvaliteediga, et siis järgmisel aastal kangelaslikult seda remontima asuda.

Autojuht
01.03.2013 19:23
Paraku on üheks miinuseks ka see, et circa 80 protsenti transpordist liigub Tallinnas ja on aegu, kus aukudest hullem on võimalik liikumiskiirus ja ainsaks tegevuseks on proovida autot aukude vahel laveerida.

Twitter

Urmas ‏@ojaurm
Kehtestaks presidendi vastuvõtuks kohustusliku vormiriietuse ning mured murtud. #fashionTV

Meelis Mandel ‏@meelismandel
Eesti Energia teatab rahvale, et kasum kukkus kaks korda. Investoritele aga, et kasum kasvas, nagu see tegelikult ka oli.

Taavi Eilat ‏@tahvinaf
Pangakontor. Erakliendi järjekord pikk. Saabub härra, võtab ärikliendi sedeli ja kohe tablool tema number. Rahvas ikka ootab. #swedprioriteet

Gerrit Mäesalu ‏@gerritmaesalu
Õnnitlen meediat järjekordse uudise eest, et kellegi palk on liiga kõrge.

Priit Luts ‏@priitluts
Pool eurosenti odavamaks lastud bensiiniliiter on küll narrimine. #neste

Timo Tatar ‏@inime
Oi kuidas mulle ei meeldi söögikohad, mis kraanivett ei paku. Huvitav, kas nad keedavad pastat ka Evianis?