Kodanik, kelle autole blokaator paigaldatud oli, ei märganud seadet ja alustas juba sõitu, kui seade auto teekonna peatas. Samuti lõhkus seade seetõttu natukene ka BMW maasturit: auto omaniku Kostja sõnul on sõiduki veljed kahjustada saanud. "Istusin autosse ja püüdsin sõitma hakata, kui ilmnes, et keegi oli blokaatori paigaldanud," kirjeldas ta.

Politsei pressiesindaja Andres Sanga sõnul anti neile sellest juhtumist teada ja olukorraga käis kohapeal politseipatrull tutvumas.

"Kuna auto pargiti sinna territooriumile tehnilise probleemi tõttu, millest anti ka politsei juhtimiskeskusele teada, parkimiskorraldaja ei teavitanud politseid takisti paigaldamisest ja oli juhtunu ajal kättesaamatu ning juba paigast liikunud auto takistas liiklust, andsid politseinikud autojuhile loa blokaatorist omal jõul vabaneda ning liiklus vabastada," ütles Sang.

Politsei esindaja lisas, et tegemist on tsiviilvaidlusega, mis politseisse otseselt ei puutu.

Tänavu aasta alguses rääkis sarnasest probleemist ka "Aktuaalne kaamera". Nimelt on parkimine avalikus ruumis ja eravalduses erinevalt sätestatud, kui avaliku parkimise eest tuleb maksta maksu, siis eravalduses parkimine on seaduse mõistes lepinguline suhe parkla omanikuga.

Kohaliku omavalitsuse alal parkimist sätestab liiklusseadus ja maksmata jätmise eest tuleb maksta viivist. Eraparklas parkimist sätestab võlaõigusseadus ja maksmata jätmise eest tuleb maksta leppetrahvi.

Sõiduki teisaldamise kohta ütles tänavu aast alguses vandeadvokaat Indrek Sirk saatele, et omaabi, kus kellegi sõiduk viiakse ära, et saada temalt 30 või 20 eurot, ei ole kindlasti põhjendatud ja proportsionaalne. "Kuigi on teada, et seda kasutatakse ja kasutatakse parkimisoperaatorite poolt nende isikute kallal, kes massiliselt rikuvad parkimisnõudeid."