Selline avaldus kõlas vastuseks Rahvusvahelise Olümpiakomitee (ROK) kriitikale, seoses suure hulga tühjade istekohtadega tribüünidel.

Ühe OM-il töötava marketingifirma esindaja sõnul “on ROK-i jaoks väga tähtis, et inimesed, kes vaatavad olümpiat teleri vahendusel, näeksid inimesi tribüünidel. See on väga tähtis, kuna OM-i müüakse mastaapseima spordiüritusena maailmas”.

Ekspert lisas, et “tühjad sektorid viitavad vastupidisele, aga ROK hoolitseb oma imago eest”.

OM-i korraldajad on samas teatanud, et teadsid juba ette, et osa võistlustest toimub pooltühjade staadionidega, kuna teatud spordialad on Kreekas vähepopulaarsed.

Samas kinnitavad korraldajad, et pärast olümpia avamist on pileteid aktiivsemalt ostma hakatud.