1) Kõige levinum on elementaarse viisakuse puudumine – "Tere! Aitäh! Nägemist!". Töötan sellises kaupluses, kus on oluline klienti esimesel võimalusel naerulsui teretada. Kahjuks aga on eestlastele selline teenindajapoolne soe vastuvõtt võõras ning väga paljud kliendid tunnevad end ebamugavalt, kui me neid rõõmsalt tervitame. Kuna eestlased on tuimad ja enamasti külmad Põhjamaa inimesed, siis on neilt "Tere" vastu saamine üks omamoodi katsumus. Sageli on juhtunud, et hõiskame mitu (no näiteks kolm korda) "TERE" ja klient vaatab meid täiesti ükskõikse pilguga ja pöörab seejärel selja, ilma vastu tervitamata. Selgelt on näha, et klient lihtsalt meelega ei tervita, isegi kui asume üksteisest vaid mõne meetri kaugusel.

2) Tavaliselt oleme suvel tööl korraga kolmekesi. Kuna meie töös pannakse suuresti rõhku personaalsele teenindusele, siis proovime alati klientidele võimalikult lähedal püsida, et neile vajadusel kiirelt abi pakkuda. Kord, kui kaupluses oli palju kliente ning kõigil kolmel teenindajal oli tegemist, juhtus nii, et märkasin viimasel hetkel klienti proovikabiinist väljumas. Küsisin siis viisakalt: "Kuidas läks, kas midagi sobis?". Klient oli aga tusane ja vastas: "Noh, midagi sobis küll, kuid kahjuks ei olnud siin kedagi, kes mulle teise suuruse tooks. Muidu hõisatakse neid "Tere-sid" iga nurga pealt, aga kui abi on vaja, siis on kõik kadunud...". Proovisin küll vabandada, et poes on hetkel palju inimesi ja seega ka palju tegemist, kuid klienti see ei rahuldanud ning ta lahkus ilma hüvasti jätmata.

3) Kolleegil juhtus kord selline lugu, et klient ostis ligi 50€ maksnud bleiseri. Mõned päevad hiljem oli poes alanud allahindlus. Varasemalt ostetud bleiser hinnati samuti alla. Too bleiseri ostnud klient tuli ühel päeval poodi tagasi ning ütles, et sooviks bleiseri tagastada ning hiljem allahinnatuna uuesti välja osta – ehk siis osa rahast põhimõtteliselt lihtsalt niisama tagasi saada. Meil kehtib loomulikult see, et 14 päeva jooksul on kliendil õigus toode mittesobivuse korral tagastada, seega põhimõtteliselt oli tal õigus see toode tagastada, kuid lihtsalt hämmastav oli selle loo puhul, milleks mõned kliendid võimelised on.

4) Hästi palju reageeritakse sellele halvasti, kui teenindajad lähenevad kliendile lausega "Kas saan kuidagi aidata, abiks/kasulik olla?". Kord oli juhus, kus klient vastas teenindajale "Aidata?? Ega ma invaliid ei ole!" või siis kui ükskord teenindaja küsis: "Kas aitan sobiva suuruse leida?", nähvas klient vastu "Mis sa arvad, et ma ise ei oska vä?".

5) Poodi tulid mees ja naine, vanemad inimesed. Riietuse ja oleku järgi tundus, et elavad linnast väljas, mõnes maakohas. Naersid omaette ja pomisesid ja otsisid mehele särke. Teenindaja näitas tavalisi halle, valgeid, musti T-särke. Peale proovimist soovisid ühe T-särgi osta. Kassas makstes pomises naisterahvas omaette midagi arusaamatut. Teenindaja küsis viisakalt "Kuidas?" ja naine vastas väga valjuhäälselt "KUS SEE KÕLAR SIIN ON...MA VISKAN SELLE KIVIGA ALLA!!!" ...ju oli muusika liiga valju!