Väinamere Liinid OÜ sõnul toimus tõesti Kuivastu sadamas eile vahejuhtum, kus järjekorras püüdis vahele trügida sõiduk, mida Väinamere Liinide sadamatöötaja püüdis vastavalt enda töökohustustele takistada. Sõidukijuht eiras töötaja märguandeid ja jätkas sihilikult liikumist, ehkki töötaja seisis sõiduki ees. Vahejuhtumi tõttu kutsuti kohale politsei. Väinamere Liinid annab oma töötaja kaitseks sellele juhtumile ametliku käigu.

Küsimuse peale, kas pikad järjekorrad tekitavad ka rohkem pingeid järjekorras seisvate inimeste vahel, vastas Väinamere Liinid OÜ, et üldiselt on järjekorras ootajad väga kannatlikud ja mõistvad.
Reisijaid teavitati Tuulelaevad veebi ja nutirakenduse kaudu laupäeva õhtul, et üldjärjekorras reisijatel tuleb pühapäeval arvestada ca 3-tunnise ooteajaga.

Ka Lääne Prefektuuri pressiesindaja Heiko Leesment kinnitas Delfile, et politseile selle konflikti kohta teade 10. juulil kell 17.17. Juhtumi asjaolude tuvastamiseks alustati väärteomenetlust. Selline konfliktne juhtum on hetkel politseile teadaolevalt ainuke piirkonna sadamates. Leesmenti sõnul käivad patrullid tihedamalt sadamas ja seda just pühapäeviti ning suurürituste järgsel ajal, mil on prognoositav ootejärjekordade kasv, et tagada liiklusohutust ja avalik kord.

Väinamere Liinid OÜ juhivad tähelepanu, et mitte kõik sõidukid ei pea seisma järjekorras. Järjekorras ootavad ainult üldjärjekorra sõidukid, kellel ei ole ette soetatud e-piletit.

Nädalavahetusel teenindati Kuivastu-Virtsu liinil edasi-tagasi reisidel kokku 27 350 reisijat ja 9828 sõidukit. Nädala varem olid vastavad numbrid 23 403 ja 8518, siis küündis üldjärjekorra sõidukite pühapäevane ooteaeg mõne tunni vältel kolme tunnini.