Praegu käib IT ja idufirmade kampaania. Kõik tahavad nüüd advokaatide asemel kosmosetehnikuteks saada. Jälle pole töömehi kusagilt võtta. Tuli üks vend praktikale, ütles, et ma käsi küll määrima ei hakka. Siis tuli teine. Oli kolmandal kursusel, ei saanud õhtuks piduriklotse kätte. Küsima ka ei tulnud, kuidas käib.

Riigikogulased sõidavad uute ja uhkete autodega, millel muud vaja teha polegi, kui paar korda õli vahetada ja ajavad presidendiga eesotsas mingit innovatsiooni teemat. Tuleb alustada ikka a-st ja o-st. Kui korrutustabel peas, siis võib hakata võrrandeid lahendama.

Autos on täna 300 või rohkem juhet. Kui üks on katki, siis auto ei sõida. Kui elektrik 2 päeva viga otsib, on kulunud 16 tundi ja auto on korras. Klient aga küsib, et mida te jobud seal nii kaua tegite, ma küll ei ole nõus üle 2 tunni maksma.

Sellest ei hakka rääkimagi, kui klient läheb romulast ise varuosi tooma ja auto seisab tõstuki peal 3 päeva. Selle eest tuleks täis tunnitasu küsida, sest teisi autosid niikaua teha ei saa, mehaanik aga tahab palka saada jne.

Ühesõnaga, ärge mõnitage ega ilkuge vaid saage aru, et auto on keeruline mehhanism, mida pole kerge remontida. Käisin hiljuti hambaarstil, maksin 120 eur. poole aasta pärast oli hammas katki. Läksin tagasi, arst ütles, et nüüd tuleb 300 maksta, kuna töö oli tellija materjalist. Mis teha, nii on.

See tähendab, et vana auto ei ole ka pärast remonti nagu tutikas, mis salongist välja sõidab. Usaldage oma auto spetsialistide kätte ja las nad tellivad varuosad ning panevad need külge. Kui antud tule oleks ostnud töökoda ja oleks selgunud, et see on katkine, siis oleks töökoda ise varuosa müüjaga asja ära klaarinud, ning autoomanik oleks maksnud ainult korra.

Siit moraal. Iga kingsepp jäägu oma liistude juurde.