Isegi suvalises pangas ja mobiiliesinduses on olemas pingid, kuhu klient saab toetada rõivaid ja suhelda istuva klienditeenindajaga. Täna Omniva Tartu Eedeni kaubakeskuse esinduses oodates jäi silma, kuidas eakad kliendid ei omanud mitte mingit võimalust pingil enese ja oma kandami toetamiseks. Järjekord oli mõnus ning ootama pidi tubli veerand tundi.

Olen alati arvanud, et esindus on siiski kliendi parima teeninduse jaoks. Selle võrra rohkem jäigi arusaamatuks, miks Omniva ei ole aru saanud oma kliendibaasi eripärast. Enamik Omniva klienditeeninduse boksi pöörduvatest inimestest on siiski vanemaealised ja nad vajavad toetuspinda.

Vajasin seda täna minagi, kui mul oli kaasas suur pakk, mida ma suvalisele mustale põrandale ei soovinud visata. Riputasin oma riided siis kauba jaoks mõeldud varna ja suure paki jaoks otsisin mingi puhtama põrandapinna. Klienditeenindajale lubasin, et võtan ühendust tema ignorantsete ülemustega, kes oma kliendile isegi tooli ei raatsi lubada.

Kommenteerib Omniva kommunikatsioonispetsialist Erki Varma:

"Teeninduspunkte sisustades lähtume iga teeninduspunkti eripärast, võimalustest ja vajadustest. Meil ei ole otsust, et igas teeninduspunktis peab olema klientidel istumisvõimalus, või et seda ei tohi olla. Lähtuvalt kliendi tagasisidest vaatame kindlasti Tartu Eedeni postkontori sisustuse kriitilise pilguga üle," ütleb Varma.