Tiitsaar rääkis Delfile, et boonussüsteemi eesmärk on motiveerida inimesi oma tööd hästi tegema ja premeerida töötajaid heade tulemuste eest.

"Antud motivatsiooniskeem on Kaubamajas kasutusel olnud juba kaheksa aastat. Selle eesmärk ei ole võimalikult palju vargusi avastada, vaid võimalikult palju vargusi ära hoida ja vähendada kaubakadusid," ütles Tiitsaar, kelle sõnul on seetõttu kaubakaod viimase 8 aastaga vähenenud Kaubamajas umbes 50 protsenti.

"Aga see on toimiva terviku tulemus, millest motivatsiooniskeem on vaid üks väike, aga oluline kild. Mainitud kaheksa aastaga tekkinud pilt on kujunenud selliseks tänu erinevatele detailidele - tublid staažikad töötajad, motiveeritud meeskond, korralik väljaõpe, eesmärgipärane tegutsemine, õige strateegia väljatöötamine jne," lisas Tiitsaar.

Kuigi selline juhtumipõhine boonussüsteem sunnib paratamatult mõttele, et kas see ei ajenda turvamehi lisatulu teenimiseks liialt agaralt kõiki kliente jälgima, siis Tiitsaare sõnul pole seda praeguse praktika kohaselt põhjust olnud arvata.

"Turvatöötajad on Kaubamajas alati olemas kui vaja, aga samas piisavalt märkamatud, et kliente mitte häirida," vastas Tiitsaar sellekohasele küsimusele.

Turvafirma juht lisas ka, et olenevalt ettevõttest ja valveobjektide eripäradest varieeruvad Eesti turvafirmade motivatsioonisüsteemid ning töötajaid meelitavaid pakette võib olla väga erinevaid.