Nii ei läheks paber lihtsalt kaduma ja pealegi pole potil istudes niikuinii targemat teha kui reklaami lugeda - raamatut ju selle ajaga läbi ei loe.

Samas ei poolda ma postkastireklaami ja teinekord ostan kiusu pärast reklaamitud asja hoopis teisest poest, aga tavaliselt ostan ikka odavamast kohast, kuna postireklaami loen väga harva. Pealegi pole mul endal ahjukütet ning isegi ahjus ei taha värviline reklaam hästi põleda. Kokkuvõttes võidaksid WC-paberireklaamiga kõik - reklaam saab loetud, loodus puhas ja mets jääb alles.

Looduse säästmiseks on teisigi võimalusi. Seadustega tuleks piirata metsa mahavõtmist, kuna mets on maailma kopsudeks. Samuti võiks tõsta kütuseaktsiisi, aga ettevõtluse soodustamiseks peaks teatud piirini kehtima siiski soodusaktsiis iga ettevõtte töötaja kohta. Soodusaktsiisi ja tavaaktsiisi vahe võiks olla suurem kui sotsiaalmaks. Lisaks saaksid firmad kasutada soodsamat kütust maksuvaba miinimumi ulatuses. Nii areneks ühtlasi ettevõtlus ja väheneks tööpuudus.

Muidugi oleks raske kontrollida, kas inimene ka tegelikult antud ettevõttes töötab, aga sellel polegi tähtsust, kuna töötu võib saada ettevõttelt lisakopika ja riigile laekub sotsiaalmaks. Agaramad uute töökohtade loojad oleksid muidugi transpordiga tegelevad firmad. Kellel aga hädasti isiklikuks otstarbeks rohkem sõita tarvis, võib küsida luba töökaaslastelt või ettevõtte juhilt. Loodetavasti leidub firmas töötajaid, kes oma soodusaktsiisiga osa ära ei kasuta.

Igaüks võib looduse säästmiseks nii mõndagi ära teha. Kas on tarvis alati autoga sõita, kui bussiga või rongiga tuleb odavam? Rongis või bussis sõitmine ei pruugi olla kadunud aeg, kuna auto juhtimise asemel saab lugeda, tukkudes energiat koguda jne. Talvel rongi oodates võib ju külm olla, aga kas oleme muutunud tõesti nii abituks, et ei oska ennast isegi korralikult riidesse panna? Kas inimene kaobki lõpuks maailmast oma abituse pärast, kuna ei suuda muutuvate oludega enam toime tulla? Pealegi on käimine tervisele kasulik. Inimene peaks tervise huvides käima vähemalt viis kilomeetrit päevas. Osa normist saaks täis tööle või bussipeatusse minnes.

Loodetavasti on veel kellelgi mõtteid looduse säästmiseks. Inimene peab midagi ette võtma, muidu võib meie tsivilisatsioon lõppeda juba meie eluajal.