Tütar koos kaaslasega läks vastavasse restorani sööma ja tema mulje oli ühene: toit oli hea, aga teenindus ükskõikne, lausa halb. kui Tallinnas end restoraniks pidav koht lubab teenindust, kus joogid jõuavad peaaegu tühjas saalis lauda tublisti hiljem kui söögid, ei ole hea teeninduse ABC-ga veel alustatudki. Loomulikult ütles tütar, et tagasi ei kutsu miski.

Teine teenus oli "autoõnn" ehk auto välispesu ja salongi puhastus 9.90 eest. Telefon, millele pidi helistama, esialgu ei vastanud. Ühendus saadud, lubati vihikust broneeringud üle vaadata ja tagasi helistada. Lõpuks leidsin üsna märkamatuks jääva värava tagant riigikeelt mitterääkiva noore mehe, kes minu sisseastumisest väljagi tegemata, jätkas jutuajamist tuttavaga. Kui esitasin asjakohase küsimuse, siis viitas ta kellale, et 10 minutit on veel aega jäänud. 5 minutit pärast broneeritud aega ei olnud mainitud noormehest veel märkigi. Teenuse sain ligi 15 minutit hiljem, ilma vabanduseta.

Nii "puhas ja kuiv autoõnn", nagu vautšeris lubatud, minu õuele küll ei saabunud. Tagasi ma sinna kesklinna vahetus läheduses asuvasse rääbakasse kohta ei lähe.

Olen kuulnud inimestest, kel on tulnud vautšeriga tellitud pannkooke oodata söögikohas tund aega, ja restoranist, mis oli selleks ajaks pankrotti läinud ja kinni pandud, kui kliendid kohale jõudsid. Vautšeriteenus tähistab ilmselt kehvas seisus teeninduskohtade viimast appikarjet.

Hea lugeja, kui oled isegi kasutanud teenuste eest tasumiseks vautšereid, siis jaga oma kogemusi - nii häid kui halbu - aadressil rahvahaal@delfi.ee või kommentaariumis!