Töötajad kiruvad palkasid taga

Palgad on tõesti Eesti riigis väikesed, kuid sinna ei saa midagi parata. Täiskasvanud ning iseseisva inimese jaoks jääb tõesti väheseks see miinimumpalk, mida nad klienditeenindajana teenivad. Kuid on palju noori, kellele sellest palgast piisab ning elavad ilusti jägmise palgani ära.

Pikad ning koormavad tööpäevad

Selle peale ütleks, et keegi ei ole käskinud nendel inimestel just sellist teed valida. On olemas ka tuhandeid teisi töökohti. Klienditeenindajaks hakkamise juurde käivad tahest-tahtmata töörohked päevad. Mina töötan samuti klienditeenindajana ning olen poole kohaga tööl. Selle pärast ei saa kurta väga kurnavate tööpäevade üle, kuid see on samuti alternatiiv, kahjuks kõigile sellisest töökoormusest ning sellest tulenevast palgast ei piisa.

Kliendid ei suhtu töötajatesse hästi

See oleneb täielikult sellest, kuidas klientidega suheldakse. Selle lühikese aja vältel, mil mina olen töötanud klienditeenindajana, pole ma kordagi negatiivset tagasisidet saanud, kuna ma üritan kliendile alati meelejärgi olla. Ning see innustab mind ka rohkem töötama. Sest nagu me kõik teame: "Klient on kuningas!"

Kuid miks on hea olla klienditeenindaja?

Selline amet paneb inimesed igat pidi proovile ning aitab neid tulevases elus paremini toime tulema. Samuti laiendab klienditeenindaja amet rohkesti silmaringi ning mõni aeg hiljem oskab iga töötaja vaadata oma "kastist" väljapoole ning heade töötulemuste korral motiveerib see inimesi veelgi rohkem pingutama.

Mina arvan, et mitte igaüks pole sellise ameti jaoks loodud. Ja need kes on, teevad seda tööd suure kiindumuse ja tahtmisega, olenemata komplikatsioonidest.