Delfi käsutuses olevas juhtumit menetleva Madrase kohtu dokumendis tõdetakse, et kinnipeetud meremehed on üle kuulatud, kuid kuna menetluse jaoks tähtsaid dokumente pole esitatud, siis uurimine ei taha edeneda.

Kohtu hinnangul peab kautsjonit määrates lähtuma taotluse iseloomust, arvestama võimaliku karistuse suuruse, tõendite kaalu, võimaliku tunnistajate mõjutamise ja süüaluse kohtu ette ilmumise tõenäosusega.

India kohtu hinnangul on jätkuvalt fakt, et meeskond pole suutnud esitada piisavalt dokumente pardal olnud relvade ja laskemoona ning põhjuste kohta, miks alus üldse India territoriaalvetesse tuli. Seega leiab kohus, et piraaditõrjujad ei tee uurijatega piisavalt määral koostööd.

Samas möönab kohus, et mingi osa dokumentidest on uurijatele üle antud ning neid saab menetluses kasutada.

Võttes kokku, miks piraaditõrjujatele kautsjoni määrata ei saa, leiab kohus, et uurimine on hetkel liiga kriitilises järgus, et süüdistatavaid piraadikütte vabadusse lubada.

Kautsjoni vastu otsustati vabastada sama juhtumi raames kohtu all olev India kodanik, kellele pannakse süüks ebaseaduslikku diiselkütuse vahendamist Seaman Guard Ohio jaoks. Talle määratud kautsjon on 10 000 India ruupiat ehk umbes 120 eurot. Kohus põhjendas otsust sellega, et mees polnud teadlik oma tegevuse ebaseaduslikkuses.

Tema tööd koordineerinud, piraaditõrjujate laevale ebaseaduslikult diislit ja provianti vahendanud India kodanikule otsustati aga kautsjonit mitte määrata.

Kohtudokumendis pole mingitest konkreetsetest tähtaegadest räägitud, kuid võib aru saada, et indialastel asja menetlemisega kuigi kiire pole ning protsess võib jätkuda veel pikalt.