"Seni on Sirp olnud ainult kõrgkultuuri häälekandja. Edaspidi peaks Sirp aga laiendama oma lugejaskonda ka nende arvelt, kes (veel) täiskohaga kultuuritegijad ei ole," kirjeldas Sookael.

"Üliõpilased ja noored kunstnikud – suur osa nendest ei ole veel otsustanud, kas nad jäävad kunsti juurde kogu eluks, ent nendele oleks sellist kultuurilehte hädasti vaja," leiab ta.

"Sirbi sisu on huvipakkuv suurele tarbijaskonnale. Kogu trüki-Sirp tuleks seetõttu kohe pärast trükist tulekut (soovitatavalt veel enne) internetti riputada ja sotsiaalmeedia kaudu laiali jagada," kirjutas Sookael.

"Sirp on sama hea reklaamipind kui näiteks Areen – seda loevad täpselt need inimesed, kellele kultuurireklaam korda läheb. Värviline ja rohkemat publikut haarav sisu võimaldab seega müüa rohkem reklaami," leidis ta.