Anvelt tunnistas Delfile, et luges Eesti Päevalehest hämmeldusega Tallinna lasteaedade mänguväljakute projekti reklaamivast kampaaniast.

"Kas ülbusel ja nahaalsusel on kuskil piiri?" küsis Anvelt retooriliselt.

Anvelti sõnul peaks 72 000 eurot maksev reklaamikampaania olema hea ōppetund Keskerakonna valijatele või valimistel käegalööjatele, kes muide vaatamata oma ükskõiksusele maksavad ikka.

"Arvestades lasteaiavanuses laste arvu, pani iga lapsevanem Tallinnas Keskerakonna valimiskassasse ligi neli eurot ja milleks?" küsis Anvelt ja vastas samas. "Selleks, et ise endale öelda, et meie lasteaias on nüüd laste mänguplats."

"Uskumatu totrus," võttis Anvelt reklaamikampaania kahe sõnaga kokku.

Tallinna ettevõtlusamet on tellinud pea 72 000 euro eest kampaania lasteaedadesse rajatud uute mänguväljakute reklaamimiseks. Reklaamklipid tulevad 30 sekundit pikad ning on eetris 16. septembrist 29. septembrini ehk enne kohalikke valimisi.