Korrakaitsepolitseiosakonna liiklusjärelevalvetalituse juhi Tõnis Sulu sõnul on kiirusega seotud riskid erinevatel teedel erinevad. "Uuringute kohaselt toob keskmise kiiruse vähendamine ühe protsendi võrra kaasa selle, et keskmiselt vähenevad vigastusi põhjustavad kokkupõrked kaks protsenti, raskeid vigastusi põhjustavad kokkupõrked kolm protsenti ja surmaga lõppevad kokkupõrked neli protsenti," ütles Sulu.

Seega annab Sulu sõnul ka väike keskmise kiiruse vähendamine olulise panuse surmaga lõppevate ja kehavigastusi põhjustavate liiklusõnnetuste vähendamisse. "Juhid vaatavad n-ö väikesele kiiruseületamisele sageli läbi sõrmede. Paraku on sellel ohutusega seotud tulemustele väga oluline mõju, kuna selline käitumine on palju laialdasemalt levinud kui väga suure kiirusega sõitmine," nentis ta.

Sellel nädalal on piirkiirus kogu Euroopas liikluspolitseinike kõrgendatud tähelepanu all. Samuti on käimas kuu lõpuni kestev maanteeameti teavituskampaania ohutu sõidukiiruse valikust.