Majandus- ja kommunikatsiooniminister (IRL) Juhan Parts rääkis, et riigi eraldatud teedeehituse raha jaotatakse omavalitsuste vahel. „Enamike Eesti omavalitsuste puhul oleks hea, kui riik suudaks eraldada rohkem oma eelarvest, aga see reegel ei kehti Tallinna linna puhul, et täiendavalt Tallinnat doteerida,“ ütles Parts.

„Kui lumi ära sulab, istume me kõik tõenäoliselt oma autodega suurtes aukudes ja mõtleme "paganama Tallinn",“ kõneles Parts, kelle sõnul on pealinn alates 2006. aastast linna teede eelarve ja taastavremondi eelarvet vähenenud viis korda.

„Tallinn ei tegele süstemaatiliselt teede remondiga ja see on poliitiliste tahete küsimus,“ sõnas Parts, kelle sõnul tuleks vastuseid küsida Edgar Savisaarelt, kuid ta vastas samas ise Savisaare eest: „Esiteks ta süsteemselt kiusab autoomanikke ja teiseks augud ju ei hääleta. See on Savisaare mõtlemistasand.“

Parts ennustas, et Tallinna tänavate seisund läheb süsteemselt halvemaks, sest ei tehta kapitaal- ja taastusremonti.

Rahandusminister Jürgen Ligi sõnul on Tallinna linnapea on väga küüniline. „Regionaalpoliitiliselt on see väga arusaamatu, kuidas ta haagib kõik selle jutu oma regionaalpoliitikaga,“ kõneles Ligi.

„Alguses tasuta maad, siis tasuta transport, siis maksab selle kinni juurdemeelitatud maksumaksjate tulumaksust ja siis võtab järjekindlalt sõna, et tema peab saama suurema osa aktsiisist. Kelle arvelt siis, millise valla arvelt?“

Peaminister Andrus Ansipi sõnul on riigieelarve koostatud alati selliselt, et teede ehituseks ja hoolduseks on olnud rohkem kui 75 protsenti laekuma pidanud aktsiisist. Ta möönis, et mõnel aastal on aktsiis laekumine olnud kavandatust suurem ja siis on tegelik kulutuste tase jäänud alla selle 75 protsendi, kuid järgmisel aastal on seda korrigeeritud.