Paljud teenindajad puutuvad päevas kokku rohkem kui sadade klientidega. Edukas klienditeenindamine eeldab otsest kontakti läbi meeldiva suhtluse, mille käigus selgitatakse välja kliendi vajadused. Kuna enamik kliente on kas pealt näha terved või pole oma nakatumisest veel teadlikud, siis ei oska ka klienditeenindaja enda kaitsmiseks vastavat distantsi hoida.

Samuti peavad haiged inimesed käima poes ning tarbima kõigest hoolimata teenuseid. Mõni klient on isegi öelnud, et ta on tõbine ning soovitab endast nakkuse vältimiseks ohutusse kaugusesse hoida.

Klienditeenindajate huvides tulekski neile jagada näomaske ning kindlustama selle, et WC-des ja puhkeruumides oleksid antibakteriaalsed seebid. Vajadusel tuleks ka klienditeenindajaid vaktsineerida.

Klienditeenindaja kaitseks ning huvides peaksidki ettevõtted gripihooajal mõtlema intensiivsemalt sellele, kuidas oma tööjõudu ikka tervena hoida, kuna muidu võib juhtuda nii, et töö jääb tegemata ja kasuma saamata. Näomaskid, vaktsiinid ning pisikuid tapvad seebid oleks kindlasti vähemalt midagi, millest võiks alustada.