ANNA TEADA, millistes poodides on suurimad järjekorrad?
Facebookis ringleb palju vastukaja saanud postitus, kus Marienthali Selveris oste teinud klient kurdab, kuidas kassapidaja põgenes kassast enne seda, kui mitu ostjat oleksid jõudnud oma ooteaja eest ostusummat tagasi nõudma hakata.
Nimelt lubab Selver ostukorvi kinni maksta neil, kes on kassajärjekorras vähemalt seitsmendad ning ootavad kassasabas rohkem kui seitse minutit.
Kaheksandana järjekorda asetunud klient ootas vapralt viis minutit ning selle aja jooksul jõudis kassiir teenindada kolme inimest. Paar minutit veel ning Selver oleks kliendi ostud suure tõenäosusega kinni maksnud.
Selveri avalike suhete juht Annika Vilu ütles Delfile, et kirjeldatud olukord oli lihtsalt õnnetu asjaolude kokkulangemine.
"Nimetatud kassapidajal oli eile sünnipäev. Kaupluse juhtkond soovis teda õnnitleda ning kutsus ta seetõttu kassast ära," sõnas ta.
"Kindlasti tunnistame end siinkohal süüdi selles, et õnnitlemine leidis aset tipptunnil ning et kassajärjekorrad olid liiga pikad. Kassapidaja oleks pidanud küll järjekorra lõpuni teenindama, aga pahatahtlikkust tema tegevuses kindlasti polnud."
Sellest juhtumist tingituna paluksime oma lugejatel avaldada arvamust: millistes poodides on teie kogemusel kõige suuremad järjekorrad? Kirjutage meile, kui palju teie tavaliselt järjekorras seisma peate ja mis on enim levinud põhjused pikkade järjekordade tekkimisel?
Kirjuta oma kogemustest kommentaariumisse või meiliaadressil rahvahaal@delfi.ee.