Uudistekanalid nõuavad, et kampaaniameeskond kirjutaks eraldi lahti iga ürituse arve, mille eest nõutakse üle 200 dollari. Kuni seda ei tehta, vaidlustatakse nõue, teatab BuzzFeed.

Kiri saadeti teiste hulgas endisele kampaaniamänedžerile Matt Rhoadesile ning vanemnõunikele Kevin Maddenile, Stuart Stevensile, Beth Myersile, Eric Fehrnstromile ja Russ Schrieferile.

Kiri on järgmine:

Kellele: Romney Presidendiks kampaaniale
Kellelt: Romney pressikorpuse liikmetelt

Kõigile, keda see võib puudutada:

Me oleme viimaste aastakümnete jooksul tegelnud paljude kampaaniatega ja mõistame, et maksame tasu, et koos kandidaadiga reisida. Aga äsjased arved teie kampaanialt on tekitanud tõsiseid küsimusi nõuete kohta, mis te olete meile saatnud Mitt Romneyga koos sõitmise eest.

Me ei taha kõrvale põigelda tšarterlendudest või hotelliarvetest. Me keskendume mõõdutundetuina näivatele arvetele toidu, pressikeskuste/telefoniliinide ja maapealse transpordi eest.

Mõned näited: $745 inimese pealt asepresidentide debati jälgimise peo eest 11. oktoobril; $812 eine ja telefoniliini eest 18. oktoobril; $461 eine ja telefoniliini eest järgmisel päeval; $345 toidu ja telefoniliini eest 30. oktoobril.

Need kulutused ületavad suurelt tüüpilisi kulutusi kampaania käigus. Samuti nägid kõik kohalviibinud selgelt, et kampaania palgaline personal tarbis sageli avalikult meediale valmistatud toitu ja jooke. Kas nende ürituste kulusid nõuti sisse ka kampaanialt eneselt, et maksta kinni personali eest hoolitsemine ja selle toitlustamine? Me tahaksime näha, kuidas kulud täpselt välja arvutati iga üksiku üle 200 dollari maksva ürituse kohta, sealhulgas seda, kui palju teilt sisse nõuti ja kellele teie arve esitasite.

Meil on samasugune mure maismaatranspordi kulude kohta, mis kohati ületavad $1000 päevas ning on inimese kohta palju suuremad, kui kampaania sisse nõudis eelvalimiste ajal – vaatamata suuremale kaasa reisinud ja kulusid jaganud reporterite, fotograafide ja telemeeskondade arvule. Üks uudistekanal võttis ühendust kahe bussifirmaga, mida kampaania kasutas; nende uudisest sai selgeks, et kulud, mis te meilt väja nõudsite, olid palju suuremad kui teie poolt transpordi eest makstud hind.

Et koos kandidaadiga reisida, pidid reporterid kuludega ette nõustuma, teadmata täpselt, millised need kulud on. Igasuguse sellise kokkuleppe juures on vahetuskaup, et kampaaniameeskond ei ületa normaalseid sündsuse piire uudistekanalitele arveid esitades. Praegusel juhul on see tõsiselt kahtluse all.

Mõned meie organisatsioonid on teatanud American Expressile, et vaidlustavad need nõuded. Me ootame teie vastust.

Cathleen Decker
2012. aasta kampaania toimetaja
Los Angeles Times

Jerry Seib
Washingtoni büroo juht
The Wall Street Journal
Dow Jones Newswires

Richard Stevenson
Poliitikatoimetaja
New York Times

Paul Singer
Poliitikatoimetaja
USA Today

David Millikin
Põhja-Ameerika direktor
Agence France-Presse

Kevin Merida
Siseuudiste toimetaja
Washington Post

Beth Fouhy
Vanemtoimetaja, poliitika ja siseuudised
Yahoo

McKay Coppins
Poliitikatoimetaja
BuzzFeed

Richard McGregor
Washingtoni büroo juht
Financial Times