Kaldre rääkis, et kuna PPA kontoris Foorumi keskuses olid 2-3 tunni pikkused järjekorrad, soovitas üks "tarkpea" tal minna Sõle tänava kontorisse, aga kasu sellest polnud, sest ka Sõle tänaval olid sama pikad järjekorrad.

Kokku käis Kaldre neli korda kontoris, enne kui tal õnnestus oma dokumendid sisse anda ning ta kartis, et passi ja ID-kaard kättesaamiseks võib sama kaua minna. Iga kord oli tal kontorisse jõudes ja järjekorranumbrit võttes 30 inimest järjekorras ees. Ühe korra läks ka infosüsteem katki.

"Inimesed käivad seal oma tööajast," lausus Kaldre, kelle sõnul on taolised järjekorrad tööaja raiskamine. PPAs dokumentide uuendamise kord tuletas Kaldrele meelde 1970. aastate Tartut, kus tal tuli üliõpilasena koju helistamiseks samuti mitu tundi postkontoris oodata, et seejärel saaks kaugekõne võtta.

Urmet Kook lausus samas saates, et tema ID-kaardi vahetus läks aasta alguses suhteliselt sujuvalt, aga talle kui tihedale ID-kaardi kasutajale tekitas probleeme vajadus koos kaardiga vahetada ka tarkvara sertifikaadid.