23.03.2012, 13:45
AVALDA ARVAMUST: jaga oma halba teeninduskogemust!
Hiljuti selgus, et Anni Arro kohviku "Komeet" teenindajad ei jaga teeninduskultuurist halligi. Nurisevate klientide mõnitamine avalikult Facebookis oli andestamatu ka kohviku omaniku Anni Arro hinnangul.
"Olin šokeeritud. Ei oleks iial uskunud, et selline asi saab juhtuda meie meeskonnas. Olen Komeedi ühtse meeskonna loomisega palju vaeva näinud, meie teenindus on viimasel ajal just kiita saanud, seega mõjus see külma dušina," kommenteeris Arro eile hommikul lahvatanud skandaali.
Kuid ei ole ju "Komeet" ainus koht, kus sääraseid juhtumeid on ette tulnud.
Kuidas on lood Sinuga, kallis Publiku lugeja? Jaga palun kommentaariumis, kus oled halva teeninduse osaliseks saanud!