Mulle soovitati, et võtku ma aku ööseks välja ja viigu tuppa soojenema. Ei meeldi mulle see mõte, 20-kraadise külmaga paljakäsi mutreid keerata, pimedas pealegi. Elan linnast väljas, hommikul pimedas lähen, õhtul pimedas tulen, garaaži mul ei ole. Kui soojad talved otsa lõppesid ja paar aastat tagasi põhjamaine ilm meid vallutas, hakkasingi garaaži puudumist tõsiselt kahetsema, aga praegu pole mul võimalik midagi sellist ehitada. Paar korda proovisin akut ahju otsas majutada, siis leidsin parema alternatiivi - väga suurte külmadega käin paar korda öö jooksul väljas autot käivitamas, siis on mootor hommikuks soojem ja läheb üsna vähese peale käima. Ma olen niikuinii krooniline unetu ja paar öist jalutuskäiku ei muuda mu elu oluliselt keerulisemaks.

Juhuks aga, kui uni peaks öösel liiga hea olema ja hommikul on rohkem aega, on mul teine nõks - panen kapoti peale vana vatiteki, auto alla maha soojapuhuri, vean toast juhtme ja annan puhurile valu. Küttekeha soojendab teki all mootori poole tunniga kenasti üles, samal ajal, kui mina kohvi joon ja hommikust söön. Elektriarved muidugi kasvavad, aga vähemalt jõuan õigeks ajaks tööle.