Tegemist on värskeima märgiga selle kohta, et Obama kampaania on selgelt fokuseeritud endisele Massachusettsi kubernerile, vaatamata sellele, et Romney kaotas laupäeval Lõuna-Carolina eelvalimistel Newt Gingrichile, teatab Reuters.

Romney kampaania rahastamine ja organisatsioon üldiselt on Gingrichi omast üle ja pärast 31. jaanuari eelvalimisi Floridas liigub kampaania edasi mitmesse osariiki, kus Romneyl on märkimisväärne eelis.

Visates Gingrichi kodaratesse vaid üksikuid kaikaid, suunab Obama leer suurema osa energiast Romney ja viimase karjääri vastu investeerimisfondi juhina, et näidata teda töökohtade kaotajana.

Bain Capital osales mitmete ettevõtetes päästmises, kuid jättis ilma tööta ka tuhandeid töölisi ettevõtetes, mida ei päästnud.

Kansas City terasetööstuse endine töötaja Joe Soptic teatas, et Obama kampaaniameeskond filmis teda ja teisi töölisi rääkimas, kuidas ettevõtte olukord Baini valduses olles halvenes.

Soptic rääkis ka sellest, kuidas ta kaotas pensionitoetuse ja tervisekindlustuse, kui tehas 2001. aastal pankrotti läks.

„Romney on väärt 250 miljonit dollarit,“ ütles Soptic enese sõnul Obama meeskonnale. „Tal on rohkem raha, kui ta iganes kulutab või tema lapsed iganes kulutavad või nende lapsed iganes kulutavad. Kui palju on piisavalt? Kuidas saab öösel magada, teadas, et oled hävitanud inimeste elud?“

Obama kampaania esindaja ütles, et veel pole tehtud otsust, kuidas, kas või millal videomaterjali kasutada. Soptic seevastu teatas, et talle öeldi, et internetis ja televisioonis esitatavad ründereklaamid on töös.

Obama kampaaniamänedžer Jim Messina avaldas esmaspäeval memo, milles on ära toodud Romney nõrkused, sealhulgas tema Baini taust.

„Romney maadleb oma maksutagastuste ja igavesti jätkuvate seletustega töökohtade loomise kohta Bainis, mis on maksnud talle 10 protsenti sõltumatute hulgas ja 12 protsenti mõõdukate hulgas vaid viimase kaheksa nädalaga,“ kirjutas Messina.

Romney kampaaniameeskond vastas omapoolse rünnakuga.

„Viimane asi, mida Valge Maja tahab, on Mitt Romney kui oponent – mis seletab nende "kõik vardad tules" lähenemist „Romney tapmise“ strateegiale, samamoodi nagu nad viisid läbi kampaania Hillary Clintoni isiklikuks hävitamiseks,“ ütles Romney pressiesindaja Andrea Saul. „President Obama on olnud riigipea enneolematud 35 järjestikust kuud kaheksaprotsendise või kõrgema tööpuuduse juures, nii et pole ime, et kampaania üritab meeleheitlikult tähelepanu kõrvale juhtida tema ebaõnnestunud majanduspoliitikalt.“