Tänavu on meili ja kirja teel pöördutud erinevatel teemadel, kuid enamasti on Jürisaare sõnutsi iga teema puhul tegu üksikjuhtumi või paari sarnase pöördumisega.

"Kõik vanemate pöördumised saavad alati haridusametilt vastuse ning hiljem ka informatsiooni probleemi lahendamiseks läbi viidud tegevuste kohta," kinnitas Jürisaar Delfile.

Kui vanemate mure on keerukam, siis lähevad haridusameti alushariduse või haldusosakonna töötajad lasteaeda ise üle vaatama ja küsivad näiteks juhataja selgitusi. Haridusamet kinnitab, et kõik probleemid on saanud lahenduse.

Peamiseks mureks on Jürisaare sõnul olnud haigete laste rühma toomine, selle murega on pöördutud neli või viis korda. Lasteaia direktori tegevuse või tegevusetuse suhtes on lapsevanemad tänavu kaebuse esitanud neljal korral. Kahel juhul oli Jürisaare sõnul põhjust direktori ametist vabastamiseks.

Külmad toad lasteaedades

Rühma temperatuuri on probleemiks peetud kolmel korral. Üks kaebustest puudutas ilmselt Pääsupesa lasteaeda, kus toatemperatuur oli nädalaid nõutud 21 asemel 17 kraadi. Pääsupesa lasteaia kohta linnale kaevanud lapsevanem ütles, et probleem on korduv.

Kahel korral on pöördumise põhjuseks Jürisaare sõnul olnud raha kogumine lasteaias. Jürisaar märkis sealjuures, et korjandused tuginesid hoolekogu otsusele ja olid vabatahtlikud, nii et neil kaebustel ei olnud otseselt alust.

Enamasti pöörduvad vanemad Jürisaare sõnul kaebamise asemel hoopis info saamiseks. Küsitakse, kuidas leida lasteaiakohta, kuidas panna laps järjekorda või mitmes laps järjekorras on. Samuti soovitakse leida lasteaiakohta piirkonnas, kuhu plaanitakse kolida.

Lasteasutuste juhid on haridusameti poole pöördunud nõu ja jõu saamiseks näiteks siis, kui on tekkinud küttesüsteemi- või torustikuavarii või katuselt on vaja lund alla lükata. Jürisaar kinnitas veelkord, et üheskoos lahendused ka leitakse.