Kõige rohkem on elektrikatkestusi Harjumaal Arukülas, Keilas, Viljandimaal, Pärnumaal ning Saare- ja Hiiumaal, teatas Eesti Energia pressiesindaja Reimo Raja.

"Tegeleme täisvõimsusel elektrikatkestuste likvideerimisega, kuid tugeva tuule jätkumise tõttu tuleb samal ajal juurde ka uusi rikkeid," selgitas jaotusvõrgu juhtimiskeskuse juhataja Taivo Tõnne.

Rikete likvideerimisse on jaotusvõrk kaasanud ka oma partnerite brigaadid, et taastada klientidele elektrivarustus esimesel võimalusel. Kokku kõrvaldab rikkeid 114 brigaadi.

Piirkondades, kus liinid on saanud mitmeid kahjustusi, võib rikke parandamine kesta kauem. Et vooluühendust taastada, tuleb rikkebrigaadidel leida kõik rikkekohad, eemaldada liinilt puud, püstitada mastid ja parandada või vedada uus elektriliin, selgitas Eesti Energia.

Riketest saab teatada telefonidel 1343 ja 1545

Elektrikatkestustest palub jaotusvõrk teada anda helistades või saates SMSi rikkenumbrile 1343. Samuti saab rikkest teada anda veebilehe www.energia.ee/katkestused kaudu.

Et rikkekõnedele kiiremini vastata, on ajutiselt katkestatud klienditelefoni 1545 teenindamine. Kui elektririkete hulk väheneb, taastatakse ka klienditelefoni töö.

Rikkenumbrile helistades kuulete esmalt automaatvastaja infot teadaolevatest riketest helistaja piirkonnas ja nende kõrvaldamise orienteeruvast ajast.

Kui automaatvastajale loetud tekst juba sisaldab kliendi piirkonna rikkeinfot, pole vaja rikkest klienditeenindajale teatada, kuna selle likvideerimisega juba tegeletakse. Kui automaatvastaja sõnum ei sisalda helistaja piirkonna riket, palub Jaotusvõrk helistajal jääda liinile ja ta ühendatakse klienditeenindajaga pärast automaatvastuse lõppu. Et vältida telefoniliini ummistumist, palume korduvalt riketest mitte teada anda, teatas Eesti Energia.

Eesti Energia vabandab riketest tingitud ebamugavuste pärast ning palub kannatlikkust ja mõistvat suhtumist. Järgmised ülevaated rikete olukorrast avaldatakse kella 12 ja 16 seisuga.