Maris Jesse rääkis Vikerraadio saates "Uudis+", et mitmed rahvusvahelised uuringud näitavad, et alkoholireklaam tõepoolest mõjutab noorte ja alaealiste alkoholitarbimist, vahendavad ERR Uudised.

"Mida rohkem noor inimene alkoholireklaame näeb, seda suurem on tõenäosus, et alkoholi proovimine läheb nooremasse ikka ning seda suurem on ka alkoholi tarvitamine," rääkis ta.

Jesse märkis, et aasta tagasi selgus TNS Emori läbi viidud alkoholireklaamide sisuanalüüsist, et eriti noorte seas populaarsete jookide reklaamid räägivad just elustiilist, et pidu ilma alkoholita on mõeldamatu ja elule tuleb värve juurde, kui alkoholipudelid avatud saab. "Probleem on meil reklaamide sisus - reklaamitakse elustiili, mitte ei räägita tootest endast," märkis ta.