Õpilastelt saavad õpetajad Saidla sõnul kiitust peamiselt lõpuaktustel, kus lõpetajad tihti väga südamlikke ning armsaid kõnesid esitavad. "Vahel on õpetajatele isegi laule ja luuletusi kirjutatud. Ka tänasel õpetajate päeva üritusel peeti tore kõne õpetajate tänamiseks. Juhtub ka seda, et vahel mõni õpilane eraviisiliselt midagi sooja ja tunnustavat ütleb," rääkis Saidla ja lisas, et õpilaste tunnustus annab jõudu edasi minna.

"Mina kirjandusõpetajana rõõmustan selle üle, kui mõnele õpilasele minu soovitatud raamat meeldib. Ka see on hea, kui õpilane, kes üldiselt lugemist ei armasta, mõne raamatu läbi loeb ja selle kohta arvamust avaldab. Olgu öeldud, et minule meeldinud raamat ei pea sugugi õpilasele meeldima. Oluline on, et ta loeb ja tal tekib mingi oma arvamus asjast," rääkis Saidla.

"Ükskord soovitasin ühele õpilasele mingi tema repliigi peale mokaotsast üht kirjandusklassikasse kuuluvat teost, mis ei kuulu kohustuslikku programmi. Ise unustasin selle soovituse pea kohe ja isegi ei kaalunud võimalust, et ta selle läbi loeb. Paari nädala pärast tuli aga seesama õpilane ning tänas mind soovituse eest ning ütles, et talle tõesti meeldis see teos. See tekitas väga positiivse emotsiooni," kõneles emakeele õpetaja.

Kool omalt poolt tunnustab käskkirjadega aktiivsemaid üritustekorraldajaid ja tähelepanuta ei jää ka olümpiaadidel ja spordivõistlustel edukalt osalenud õpilaste juhendajad-õpetajad. Aga juba see, et tunniplaani koostamisel püütakse õpetaja soovidele vastu tulla, näitab Saidla hinnagul väärtustamist.

Tänuväärseks peab Saidla ka seda, et kool võimaldab õpetajatel koolitustel käia ja korraldab vahel neid kogu kollektiivile ka Tallinnast väljaspool. "Mina isiklikult ei ole tundnud, et kool mind ei väärtustaks," sõnas Saidla.

Kuigi väärtustamist on väärt Saidla kinnitusel kõik õpetajad, siis tõeliselt heaks õpetajaks saadakse tema sõnul läbi kogemuste. "Eeldused ja tahtmine peavad muidugi juba varem olema. Tõeline arusaamine tuleb aga alles klassi ees seistes. Alles siis saab inimene aru, kas ta on selleks tööks loodud või mitte."

Hea õpetaja suudab Saidla sõnul olla positiivne ning entusiastlik ja sellega ka õpilasi nakatada. Lisaks peab hea õpetaja Saidla hinnangul olema oma aine fänn ning tegema tööd selle nimel, et õpilastel asja vastu huvi oleks.