"Suvel, kui palju sõitmist, siis ka kulub raha rohkem ning raha üle kandmine läheb palavaga meelest. Saades juba ükskord riielda, et kaart on limiidi ületanud ning ikkagi maksnud täie rauaga, siis kandsin uue summa Statoilile kiirelt üle. Päev hiljem tankima minnes sain jälle "tünga" - kaart on limiidi ületanud ehk raha pole kaardile jõudnud," ütles klient.

Statoili kontseptsioonijuht Kai Realo märkis, et tegu oli erandjuhuga.

"Tegemist oli Nordea panga poolse probleemiga," ütles Realo.

Olukord peaks olema lahenenud.

"Tavaliselt kontrollime laekumisi lausa kaks korda päevas," ütles Realo.

"Küsimuse peale, miks "deebetkaart" ei toimi soodustuse saamiseks, kui maksan pangakaardiga, ütles klienditeenindaja põhjamaise jäämäe jahedusega, et kliendil on õigus ise valida tankimiskoht," kirjutas klient.

Realo ütles, et tegu on põhimõtteliselt erineva tootega.

"Deebetkaart annab võimaluse Statoilis mugavalt maksta," ütles Realo.

Ettevõtte kodulehel on kirjas:" Iga kütuseliiter on Eesti Statoili teenindusjaamades 15 senti (1 eurosenti) soodsam." Seejuures pole märget, et soodustuse saamiseks tuleb ka kaardiga maksta.

Ta märkis, et raha saab kaardile kanda ka tanklas, misjärel saab kaarti ka kohe kasutada.