Eesti Päevaleht on sellel nädalal kirjutanud majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) kavatsusest reformida ajale jalgu jäänud reklaamiseadust. Enim tekitas pahameelt alkoholireklaami puudutav seaduseosa, näiteks oli üks idee alkoholireklaami puhul rakendada täielikku eneseregulatsiooni. Lisaks tundsid tervisevaldkonna esindajad, et neid ei kaasatud piisavalt.

Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo (Eesti 200) ütles, et õigusloome hea tava on kõiki osapooli kaasata ning edaspidi tehakse seda selle eelnõu väljatöötamisel senisest rohkem ja põhjalikult. Väljatöötamiskavatsuse ettevalmistamisel esindas tervisevaldkonda sotsiaalministeerium. Ministri sõnul kutsus MKM kohale kõik terviseorganisatsioonid, mida sotsiaalministeerium soovitas.