Loomaaias on paljudel loomadel vaderid, kes jõudumööda aitavad nii loomaaeda kui konkreetseid loomi. EASi (Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse) otsus anda ETVle Eurovisioonile minekuks 1,5 miljonit krooni on tegelikult suur samm reklaamiukse avanemiseks. Suur hulk mahukaid spordiprojekte pääseb juba praegu eetrisse tänu sponsoritele.

Teen ettepaneku, et ETV paneks saated, mida ähvardab lõppemisoht, oksjonile. Igal saatel oleks hind ja need, kel huvi ETVs oma lemmikut näha ja rahvustelevisiooni toetada, saaks hakata vaderiks. Iga saade saaks sponsori, kohustusega masu lõpuni sarja toetada. See oleks hea võimalus tekitada "kõik võidavad" -olukord ja ka kõigi saadete suhtes aus. Kui Eurovisioon ja mitmed spordivõistlused on nii tähtsad, et sinna erisponsor hankida, siis leiab aastaringselt tähtsaid saateid kindlasti veel.

Eratelejaamu see plaan kindlasti ei rõõmusta. Aga nemad on riigilt oma kingituse juba saanud – Kanal 2 ja TV 3 on vabastatud nn reklaamivaba ETV maksust. Ja alati võivad nad mõne menukama saate oma hõlma alla kaaperdada.

On viimane aeg välja kuulutada oksjon hittidele, mida riigieelarve ei mahuta. Seda muidugi juhul, kui ETV kõiki saateid võrdselt kavatseb kohelda.