Konverentsi „Õppimine ja õpetamine digiajastul – müüdid ja tegelikkus“ korraldab Eesti Infotehnoloogia Sihtasutuse e-Õppe Arenduskeskus. Konverentsi eesmärgiks on algatada diskussiooni ja pakkuda lahendusi teemal, kas ja kuidas on digiajastu olemus hakanud juurduma hariduses?

Tegemist on strateegilise konverentsiga, mis tuleb iga aasta aprillis külla ühele kõrgkoolile; seekord on võõrustajaks Tallinna Tervishoiu Kõrgkool. Järjekorras kümnes konverents on kohale toonud rahvusvahelised esinejad Ameerika Ühendriikidest, Soomest, Kanadast, Austraaliast ja Inglismaalt.

Kolme päeva jooksul analüüsitakse õppija vajadusi ja õpetaja valmisolekut digiajastul. Konverentsil osalevad õpetajad ja õppejõud üld-, kutse- ja kõrgharidusest, juhtkonnad ning kõik teised, kes huvituvad õppimise ja hariduse kvaliteedist.

„Digiajastu paneb õpetaja hoopis uude olukorda, eeldades valmisolekut info- ja kommunikatsioonitehnoloogia oskuslikuks integreerimiseks õppetöös. Selline paradigma muutus on aga keeruline ning püüamegi konverentsil mõned sammud tõele lähemale astuda analüüsides tänast olukorda ja tuleviku väljavaateid hariduses.“ selgitas e-Õppe Arenduskeskuse juhataja Ene Koitla konverentsi ideestikku.

Konverentsi sisu ja ettekannetega saab tutvuda ilmavõrgulehel http://www.e-ope.ee/konverents.

Konverentsi toetab Euroopa Liit Euroopa Sotsiaalfondi programmist BeSt.