Hange planeeritakse korraldada 2010. aastal ja hankelepingu orienteeruv tähaaeg on jaanuar 2011 kuni detsember 2014. Planeeritav hanke maht on orienteeruvalt 56 mln krooni, mis sisaldab riist- ja tarkvara (planeeritakse 600-sse sõidukisse paigaldatavad terminalid), printerite ja kahe piletivalidaatori, keskserveri, kontrollseadmete, süsteemi haldava tarkvara ostu ning süsteemi hooldus- ja halduskulusid 4 aasta (2011-2014) jooksul. Edukaks osutunud pakkuja saab endale 4-aastaseks perioodiks (2011-2014) süsteemi haldus- ja hooldusõigused.

Hetkel toimib linna ühistranspordis kaks paralleelselt piletisüsteemi: elektrooniline ID-pilet ning paberkandjatel piletitooted (sõidukaardid ja mehaaniliselt märgistavad piletid). Hinnanguliselt kasutab tänase seisuga ID-piletit 74% ühistranspordi kasutajatest ja paberpileteid 10%. Samas annavad paberkandjal piletitooted 35% piletitulust ja ID-pileti osaks on 65%. 

Abilinnapea Taavi Aasa sõnul baseerub uus planeeritav piletisüsteem puutevabal elektroonilisel plastkaardil, mis asendab tänased paberkandjatel sõidupiletid. "Ainsateks paberpiletiteks jäävad uue süsteemi puhul juhtide poolt väljaprinditavad tunnipiletid," selgitas Aas "Lisaks annab uue süsteemi rakendamine mahuka statistilise andmebaasi, mis on vajalik sõitjate vajadusi arvestava liinivõrgu loomiseks."