Tootjad peavad tootma ja müüjad müüma ning nad kasutavad seda ära, et inimesed psühholoogilist mõjutatavad on ja hakkavadki arvama, et neil on just seda asja ja sellises värvitoonis vaja. Samuti tahetakse ju moodsad olla ja omada samasuguseid asju, nagu edukad või korralikud inimesed.

Aga kui ostudega sõpradele rõõmu teha tahetakse, jumala eest, selles pole mitte midagi halba. Vahel peab mõnd sõpra just väike kingitus hästi meeles. Samuti miks mitte osta kaupa sooduspakkumiste ajal, kuna tavaliselt on ta põhjendamatult kallis. Iseasi muidugi, kui inimesel seda kaupa tegelikult vajagi pole.

Aga kui küsida, kes on tarbijaeliit - kas see, kes ostab hästi palju, või see, kes hästi kallist, siis mina pean tarbijaeliidiks hoopis neid, kes ütlevad reklaami peale “tänan, ei, mulle pole teie toodet vaja”.

Ma ise valentipäeva ei tähista, aga üks kolleeg helistas enne ja ütles, et täna on sõbrapäev ning üks ühine sõber helistas talle Saksamaalt ja palus kõiki tervitada. Võtsin selle suure rõõmuga vastu. Võõraid pühi ma siiski omaks võtnud pole. Nii palju on ju ilusat ja kirjut, mida 10 aastat tagasi esimesi kordi Soomes käies ahhetades vaatasime, aga inimesed õpivad alles mõne aja pärast tundma, kui palju on ka rämpsu ja et arukam on raha kokku hoida.