Üks näitaja on puhtalt majanduslik ning näitab tegelikult majanduslikku efektiivsust — loodud lisandväärtus per inimtund/kuu/aasta vms. Loomulikult ei ole see tegelikult ainult efektiivsust mõõtev number, vaid palju enamat.

Teiselt poolt saab mistahes teenuse ja kauba kombineeritud pakkumise viia tõepoolest oluliselt madalamale tasemele, kui seda teha efektiivselt: tööjaotus, graafikud, tarnijad, laovarud, rendihinnad tuleb kriitiliselt üle vaadata. Majanduslik kasum lühikeses ja pikas perspektiivis versus sotsiaalne kasum / brändi tugevnemine teiselt poolt.

Loomulikult peab ka hindama, mida tähendab hinna alla laskmine — võibolla toob see kaasa nii suure turuosa võidu, et majanduslikult on keskpikas perspektiivis juba kasud sees?

Tegelikult peaks lubama reklaami raviteenustele. Sellisel reklaamil peaksid olema ranged piirangud — oleks hea, kui oleks eraldi komisjon, mis igakordselt annaks raviteenuste reklaamile loa või keelustaks selle.

Päeva komm on Delfi uus rubriik, mis tõstab kommentaariumist esile häid kommentaare.