Selle aasta I kvartalis esitati Maksu- ja Tolliametile elektroonselt 97,6% kõigist käibedeklaratsioonidest (eelmisel aastal 94,3%), 96,8% tulu- ja sotsiaalmaksu deklaratsioonidest (eelmisel aastal 93,4%) ning ligi 100% tollideklaratsioonidest. Tuludeklaratsioonide elektroonse esitamise protsent tõusis eelmise aasta 90-lt tänavu 92,4-le. 

"Maksuhaldur pöörab suurt tähelepanu klientide mugavusele, seda eelkõige suurendades e-teenuste valikut. Klientidele, kes mingil põhjusel e-kanaleid kasutada ei saa, pakume jätkuvalt head teenindust meie teeninduskohtades. Selle tõenduseks on saadud tänukiri märtsikuises kampaanias "Kiida teenindajat", kus Maksu- ja Tolliamet oli ainus riigiamet TOP 100 hulgas," ütles teeninduskorralduse osakonna juhataja Raivo Piiritalo. 

Maksu- ja Tolliameti teeninduskohtades oli I kvartalis kliendikülastusi kokku 146 000, mis on 20% vähem kui 2009. aasta samal perioodil (ligi 182 000). Kliendikülastuste vähenemisele aitas kaasa uudsete e-teenuste pakkumine. Esmakordselt oli tulude deklareerimise info toodud eraldi veebilehel, kus sai foorumi vahendusel ka spetsialistidelt nõu küsida. Kokku tuli postitusi ligi 4000, populaarseim teema oli tulumaksu tagastamine. Foorumi postitusi vaadati 240 000 korda.

Samuti vähenes tänu uutele e-teenustele ameti infotelefonidele helistajate hulk möödunud aastaga võrreldes 14% võrra. Kui varasemalt osteti kõnekeskuse teenust tulude deklareerimise ajal sisse, siis sel aastal olid MTA töötajatele abiks Sisekaitseakadeemia maksu- ja tollieriala õppurid. See võimaldas ametile tuntavat kokkuhoidu kontaktkeskuse teenuse maksumuse arvelt, kaotamata seejuures kvaliteedis. 

Tulude deklareerimise ajal oli ameti teeninduskohtades koostöös projektiga "Ole kaasas" tänavu võimalik õppida ka arvutit ja ID-kaarti kasutama ning esitada siis elektrooniline deklaratsioon.