Teabeteenus, millega loodetakse alustada 2001. aasta juunis, suunab kasutaja küsimuse automaatselt õigesse raamatukogusse, kus leidub vastuseks enim informatsiooni. Nii suunatakse näiteks aborigeene puudutavad materjalid mõnda võrguga liitunud Austraalia raamatukogusse.

Raamatukogutöötajate sõnul on nad teadlikud väärtustest, mida nende raamatukogudel on pakkuda ning nad soovivad neid interneti vahendusel jagada. Selle asemel, et vaadata pealt, kuidas portaalid n.ö tühja kohta täidavad, võiksid raamatukogud ise pakkuda kasutamiseks kõiki nende käsutuses olevaid uurimusi, katalooge ja ekspertide töid.

Teenus on mõeldud väga laiale kasutajateringile ning selle eeliseks on tõsiasi, et kui saadate küsimuse ka südaööl, leidub maailmas siiski mõni raamatukogu, mis sel ajal on avatud ning valmis teie küsimusele vastama.

Seni on online-teenuse pakkumise vastu huvi ilmutanud näiteks Yale´i ja Harvardi ülikoolid, USA rahvuslik kunstimuuseum, Kanada põllumajandusraamatukogu, Austraalia rahvusraamatukogu, Berliini keskraamatukogu, Teaduse ja Tehnika Instituut Hong Kongis jpt. Kuigi enamik projekti algatajaliikmeid pakub inglise keelset infot, on tegelikkuses võimalik teenindamine isegi kuni 20 keeles.