Tule teekonnal kaasa reisiv Delfi reporter Ragnar Teeveer selgitas, et esimene äpardus ühest kolme rattaga juhtus juba esimesel päeval, kui tandem õnnetult läbi augu sõitis.

"Tuleratas sõitis august läbi nii, et esiratta velg ja kahvel läksid kõveraks. Sel päeval sõideti kõvera veljega edasi," selgitas Ragnar.

Pühapäeva pärastlõunal tuli ka tandemrattal kett maha. Tuleteekonna pealik Hannes Astok selgitas siis Delfile, et õhtuks on mehaanikud peatuspaika kutsutud, et ratas taas sõidukorda saaks.

Täna teel Kääpale jäi aga tuletoojate kolonn taas kaks korda seisma, et rattale kett peale aidata. Ragnar Teeveer ütles, et korralist ülevaatust varustusele igal õhtul ei tehta, siiski on Hawaii Expressi inimesed vajadusel remonti tegema kutsutud.

Mõningaid muremõtteid tekitab peale ratta ka käsitõrvik. "Kuna tõrviku ja tõrviku gaasi seguga on miskid jamad, siis on läbi käinud mõte, et tuleks vist hakata igal õhtul tõrvikuid puhastama," ütles Teeveer täna. 

Probleemi valmistab tõrvikut töös hoidev gaas: propaani-butaani segus tundub propaani liiga palju olevat ja seetõttu tuleb ballooni soojas hoida.

Väikestest äpardustest hoolimata on praeguseks jõutud juba Jõgevamaal Kääpale, Kalevipoja muuseumisse. 

Jälgi ka teekonna vahetuid mõtteid-pilte otse-blogist ja sündmusi allolevale kaardile klikkides.