NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 ... 10
16.07.2007 06:01
Jüri, las vanka ise sõdib, meie võiks pealt vaadata ja naeru pidada kuidas ta ebaedu üle raevutseb. Alati pole vajagi sõdida.
16.07.2007 06:30
Jõmmerläägamöögaüü, enne peaks ikka end kaitsevalmis seadma, sest nagu vanarahvas ütleb: pulli karda eestpoolt, hobust tagantpoolt, aga lolli inimest (ka riiki) igalt poolt. Sinu arvamused aga on väga rumala inimese arvamused, liigne enesekindlus võib hukutav olla.
16.07.2007 06:55
Vanaemake, ära aja lolli juttu. Afganistanis ja Iraagis küll Eestit ei kaitsta. Samahästi võiks seda teha ka Venemaal või Tais. Jõmmeri jutt on õige, me ei sõltu Venemaast pea üldse, milleks on meil vaja nende putinistidega kaasa joosta ja ise endale kahju teha. Eestil oleks vaja Venemaast üldse mitte välja teha, nagu tegemist oleks Põhja-Koreaga. Las siinsed venelased sõidavad Venemaale, miks peaks meie Venemaaga äri ajama.
16.07.2007 07:08
ja sina,Jürike,paned ikka ohtlikul ajal üle lombi plagama.Vaevalt,et ükski eestlane nii väga väljamaalase juttuisamaa armastusest tõsiselt võtab.Ka sina tulid ju tagasi sellepärast,et mujal oled ikka ja alati mitte keegi.
arvamus
16.07.2007 07:12
ei usu, et Putin mõni kamikaze on. igsuguste kahtlaste vene riigitegelaste üleskutseid ei võeta isegi venemaal tõsiselt.
11 juuti
16.07.2007 07:18
Venelast siit ära soovitada on raske. Millisesse Vene Föderatsiooni osasse ta peaks siirduma? Kas Tatarstani või Burjaatiasse?
See oleks sama kui soovitada mustlastel minna Egiptusesse.
16.07.2007 07:18
Teadmiseks EHEHEle ja Delfi lugejatele.
Jüri Toomepuu läks esimest korda vabatahtlikult kommunistide vastu relvaga võitlema Korea sõjas. Viie kuu jooksul ülendanti ta lahingutandril reamehest vanem allohvitseriks. Suure leviga ajalehtedes kirjutati temast kui „pataljoni kõige julgemast mehest”, kes tegi 150 luurekäiku, palju nendest vaenlase tagalasse. Lahinguteenete ees anti talle USA Kongressi eriseadusega Ameerika kodakondsus ja ülendati ohvitseriks. Ta läks vabatahtlikult ka kommunismi vastu lahingusse Vietnami sõjas, kus ta tegutses peamiselt lahinglendurina. Talle on antud isikliku vapruse eest Erakorraliste Teenuste Rist, USA kõrguselt teine autasu, HõbeTähe autasu, kõrguselt kolmas , Vietnami Gallantsue Rist palmi lehega ja 15 lennu medalit. Ta on sissisõja lahingu- ja staabiohvitseri kvalifikatsiooniga (rohelise bareti kandja)ohvitser. Oma mundril kandis ta ka lahingujalaväelase, langevarjuri, lenduri ja „Ranger’I” tunnusmärke. Elukutseliseks sõjaväelaseks Toomepuu kunagi ei hakanud. Lisaks lahingu kogemustele sai ta oma kaitseväelised teadmised oma paljudest teaduslikest uurimistöödest, kui ta töötas armee ja mereväe operatsioonide uuurimiste analüütikuna ja USA armee värbamiskomando uurimistööde ülemana.
Oletus
16.07.2007 07:23
Väliseesti rauk tahab vist jälle riigikokku pääseda, et on asunud endale varakult reklaami tegema, kõigile juba ammu teada fakte üle korrutades ja omaenda sklerootilist mõtlemist demonstreerides. Naeruväärne!
16.07.2007 07:30
...Jüri relvavend.Olen eestlane ja mul on sitaks savi,mida Jürike Usas ja selles armees tegi.Vietnami sõda kaotati ,olenemata missugune režiim seal valitses.Vietnami sõda oli lihtsalt üks suur viga.Ja kes kurat kutsus neid tapma.Jürike,eestlae hinge sina ei tunne,sina said koolituse väljamaal ja ole oma teenete eest ja medalite sajuga õnnelik,aga ära tule targutama Eestimaale.Meie tahame lihtsalt rahus elada.lapsi kasvatada ja tööd teha.Seda ei ole palju tahetud.Kõige rikkamad suurriigid on oma rikkuse kokku ajanud kellegilt äravõtmise hinnaga,keegi on maksnud oma eluga.
16.07.2007 07:33
Hea,et kommenteerimas leidub täna ka tõeliselt inimlikke inimesi.Halloo-minu mõtted sinu väljaütlemises.
kaasatundja
16.07.2007 07:35
Jürikene,Korea sõda,milles Sina olevat osalenud,on lõppenud.Ärka üles,see ei ole enam see maailm.
16.07.2007 07:35
mina arvan,et Jürike peab vait olema,tema relvavend ju kinnitas,et Jürike ei olnud elukutseline tapja vaid lendur,kes hävitas Vietnamis rahulikke elanikke.Kas vahe on kah olemas.Elukutseline tapja ja vabatahtlik tapja.Ei noh,võtab keeletuks.
16.07.2007 07:36
Halloo tahab ilmselt tiblana tiblade seas rahus elada. mina sellist rahu ei taha.
16.07.2007 07:38
Nõustun Toomepuuga selles et Vene transiiti tuleks hakata piirama.

Aga see mis Toomepuu küberkaitsest kirjutab, on idiootne:

Peame valmistama kõikvõimalikke programme ja vahendeid vasturünnakuks, mis halvaksid kõikide Vene riigi asutuste arvutivõrgud niipea, kui meid uuesti rünnatakse. Peaksime üritama saavutada ka kontrolli Vene riigi salajaste juhtimis- ja infosüsteemide üle, et nurjata sealt lähtuvaid küber- ja sõjalisi rünnakuid ja hävitada nende andmebaase.

Esiteks, kuidas Toomepuu kavatseb tõestada Venemaale et küberrünnak pärineb Venemaalt. Kui Eesti hakkab ühel heal päeval Venemaa andmebaase hävitama, varjamata et küberründajaks on Eesti riik, ja pole tõestatud et esimene rünnak pärines Venemaalt, on Venemaal tõepoolest põhjust
alustada Eesti kui agressori vastu juba kuuma sõda.
Ja sel juhul ei kaitse Eestit ka NATO, sest NATO ei pea kaitsma oma liikmesriiki kui see on ise esimesena (küber)rünnanud alliansi välist riiki.
iraagi soe sõda
16.07.2007 07:41
16.07.2007 07:44
Miks Mati arvab, et Eesti peab teatama, kui venelased seda ei teinud?
saunamees
16.07.2007 07:44
Seda kolmandat kolonni jätkub kohe varahommikul ka Delfisse ropendama!
Mida see vanahärra valesti ütles?
16.07.2007 07:50
Linnud on ka sisevaenlased-tulnud piiritagand.Unes vist juba jubedusi näed,aga võib olla et saad suure preemia kui härra Laar.Kurat teiega,lähen tööle et maksud laekuks teie taskusse,parem naad laekuks normaalsete eestlaste le.Aga liitlaste peale küll ära looda,parem ise mine teeni ja vaata kui palju on seal okupantide lapselapsi.Huvitav kuna Eesti riik hakkab maksma normaalset palka töö eest vaid mitte vaenu õhutamise eest.
16.07.2007 08:00
Alfons, 16.07.2007 06:55-le


Olen Juhan, 16.07.2007 07:36 nõus - eestlasena ja vabana Eestis elada. Ei pea ise sõda alustama ega ka provotseerima, aga oma moraalseid õigusi millegi ebastaabiilse (nt. äri) nimel pole valmis loovutama. Ihates rahu valmistu sõjaks. Naaber naabriks, ega neid eriti nagu sugulasigi valida saa. Aga kas nüüd päris täpselt herr Toomepuu mallide järgi peaks toimima - ma ka ei arva.
Põmm
16.07.2007 08:02
Midagi lohutavat.NSVL ajal teadis iga läänepiiril asuva diviisi komandör täpselt millist riiki ja milliseid objekte peab ta käsu saamisel vallutama.Selle ülesande oleks nad ka täitnud.Küsimusele,et kaua nad suudavad NATO tegevusele vasturünnaku korral vastu panna.Kümme kuni viisteis minutit.Nii on lood.
1 2 ... 10
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega