Delfi reklaamikäive oli 6,3 miljonit krooni. Delfi juhatuse esimehe Ville Jehe sõnul suutsid portaalid aastaga kasvatada reklaamikäivet 10 korda ning kasvasid külastatavuselt 5 korda.

Aastaga on Delfi tõusnud turuliidriks nii külastatavuselt kui internetireklaamilt. Internetilehekülgede külastatavuse poolest järgnevad Delfile Neti, Mail.ee ja Everyday.com.

Internetireklaamiturul on Delfil Turundusnõukoja andmetel 27 protsendiline turuosa. Delfile järgnevad Mega 14 protsendiga, Everyday.com 10 protsendiga ja BNS 9 protsendiliga.

Eestis oli möödunud aasta Delfi reklaamikäive 5,1 miljonit krooni, mis on rohkem, kui kogu internetireklaamiturg Eestis 1999 aastal. Delfi marketingijuhi Allan Sombri sõnul võiks käesoleva aasta internetireklaamituru suurust Eestis hinnata 18-20 miljonile kroonile ehk rohkem kui 2% kõigist reklaamikulutustest Eestis.

Delfi reklaamikäive detsembris oli esmakordselt 1 miljon krooni, millest ligi 30 protsenti tuli väljaspoolt Eestit. “Ootame järgmisel aastal eelkõige Läti internetireklaamituru kiiret arengut, mis peaks olema isegi kiirem kui Eestis,” ütles Sombri.

Delfi portaalil on Eestis üle 50 000 registreeritud kasutaja, kellest 58 protsenti on mehed ja 42 protsenti naised. Erinevalt konkureerivatest portaalidest, kus EMORi andmetel on suur osa alla 20-aastastel kasutajatel, on Delfis 27 protsenti registreeritud kasutajatest vanuses 19-25 aastat ning 26 protsenti vanuses 26-35 aastat. Kiiresti on viimasel ajal kasvanud 36-45 vanuste osakaal, mis läheneb 15 protsentdile Delfi kasutajatest.

Delfi e-kauplustest lahkus aasta jooksul ostuga ligi 6 000 inimest, ehk 1,5 protsenti internetikasutajatest, kui võtta aluseks, et Eestis on internetti kasutanud üle 400 000 inimese.

Delfist on saanud aastaga ka interneti “katusbrand”, mille all on avanud oma leheküljed mitmed tuntud internetifirmad. Delfiga on integreeritud Osta.ee oksjonid, interneti tööbörs CV Online, finantsportaal LHV Direct, interneti automüüja Autoinfo.ee, tarkvaralahendusi pakkuv NetExpert.com. Delfi on Baltimaade suurim internetikeskkond, mis opereerib 6 portaali kolmes Balti riigis ja Venemaal. Delfi portaale külastab päevas keskmiselt 140 000 kasutajat. Delfi portaalid kuuluvad Baltimaade suurimasse IT-gruppi MicroLink.