Vastavalt Emori tänavu I kvartalis läbi viidud uuringule on Delfil Eestis 15-74 aasta vanuste hulgas üle 190 000 kasutaja kuus. Seda on enam kui 50% kõigist internetikasutajatest.

Delfi juhatuse esimehe Ville Jehe sõnul näitas maikuu, et interneti kasutamise levik Eestis on stabiliseerumas. Seevastu Lätis ja Leedus on areng endiselt kiire.

Tänaseks on Delfi kasutajaskonnad Eestis, Lätis ja Leedus samas suurusjärgus. Nii sai Delfi mais Eestis 19 miljonit kontakti, Lätis ligikaudu 15 miljonit ja Leedus 14 miljonit kontakti.

Ka reklaamisissetulekult kasvasid Läti ja Leedu kiiremini kui Eesti, kuigi Eesti reklaamikäive moodustas ligi 60% kogukäibest. Võrreldes möödunud aasta maikuuga on Delfi käive enam kui kahekordistunud.

Jehe sõnul võib Eesti turul näha esimesi märke sellest, et nii kasutajate kui reklaamiraha osas on turul positsioonid suurel määral jaotatud ja muutused kuu lõikes üsna väikesed.

Delfi eripäraks suuremate internetikeskkondade võrdluses võib pidada seda, et kasutajaskonnas on keskealistel ja vanematel kasutajatel tunduvalt suurem osakaal kui teistel veebilehtedel. Emori I kvartali uuringu andmetel oli enam kui 52% Delfi kasutajatest vanemad kui 30 eluaastat.

“Delfi on viimase kuue kuuga oluliselt optimeerinud oma tegevust, vähendades kulutusi ligikaudu 25% võrra. Samuti on viimase kolme kuu jooksul vähenenud DELFI kahjum enam kui 30% võrra,” ütles Jehe.

Delfi opereerib kuut internetiportaali Baltimaades. Delfi kuulub Baltimaade suurimasse IT-kontserni Microlink.