OÜ Linna Halduse argument on, et nemad ei saa olla kindlad, et õnnetus just nende hooldatava maja juures juhtus. “Me ei saa kompenseerida põhjendamatuid kahjusummasid. Teada pole näiteks see, kas auto seisis tõesti prillipoe ja tänava vahel, kus Arro väitel jää katusele prantsatas,” seletab firma tegevdirektor Jaanika Alasi SL Õhtulehele. “Sellel kohal, kus ta väidetavalt auto parkis, ei olnud purikaid ega lund,” jätkab ta.

Õnnetus Markko Arro Toyota Carina E-ga juhtus eelmisel esmaspäeval. “Minu abikaasa parkis auto Endla 12 nurgale ja läks Eagle Visioni prillipoodi,” räägib autoomanik. “Varsti kõlas õues tume mürts ning auto signalisatsioon hakkas undama. Abikaasa jooksis välja ja nägi, et auto katusel on suur lasu jääd. Loomulikult on katus nüüd mõlkis.”

Eagle Visioni prillipoe müüjanna Valentina Kaptšuk kinnitab, et katuselt varises lund ja jääd sama päeva hommikul. „Koristama aga hakati alles hiljem.”

Alguses tunnistasid süüd ka Linna Halduse töötajad, kuid kui Arro kahjunõude avalduse ja prillipoe müüjanna seletusega kohale tuli, hakati hämama. “Mulle öeldi, et Endla 12 on neile uus objekt. Et peab Tallinna elamumajandusametilt üle täpsustama ning selgitama, kes mida teeb.”

Alasi ütleb, et kahjunõude täitmiseks ei piisa avaldusest ja müüjanna ütlustest.