Eesti kohta mainitakse, et vaatamata riigi kiirele majanduskasvule ei ole Eesti kui toode siiski väga edukas, kirjutab Eesti Päevaleht. “See on hea näide “rahvuse kaubamärgi mahajäämusest”, sellest, kui aeglaselt rahvuse paranenud reputatsioon järgneb paranenud reaalsetele tingimustele, kui selle protsessi kiirendamiseks midagi ette ei võeta,” märgibe raport.

Edetabeli koostamiseks küsitleti 35 riigi eksperte. Rahvuse kaubamärk koosneb erinevatest komponentidest: inimesed, turism, eksport, valitsemine, investeerimine, immigratsioon ning kultuur.

Edetabeli koostajate kommentaaris toodi välja Eesti ebapopulaarsus Venemaa silmis. “On tähelepanuväärne, et esimest korda edetabeli koostamise ajaloos ei andnud Vene ekspertide kogu oma valitsemisele kõige kehvemat hinnangut: see au anti Eestile.”

Eesti eksperdid asetasid esimesteks Norra ja Rootsi, Eesti aga seitsmendale kohale (20 kohta Venemaast ettepoole). Edetabeli esikohad haarasid Suurbritannia, Šveits ja Kanada.