Eesti Noorte Looduskaitse Ühingu (ENLÜ) juhatuse liige Tiiu Sullakatku sõnul puudub teave kampaaniaga postkontori kaudu liitunutest. “Seega on rämpspostist loobujaid kindlasti rohkem, mida tõestab ka fakt, et kampaania algul, 4. aprillil trükitud 30 000 tellimata reklaami vastast postkastikleebisest on tänaseks alles vaid tuhat kleebist,” lisas Sullakatku.

Keskmiselt saab tallinlane ühe otsepostituse päevas, paari nädalaga on aga postkast ummistunud. Puhkuste ajal on rämpspostist ummistunud postkast märk sellest, et pererahvast pole kodus ja võib kellelegi tekitada haiglast huvi võõra vara vastu. Või siis oodatud kirjad ei pruugi postkasti mahtuda ja jäävad postkastide peale ripakile.

ENLÜ alustas sellel kevadel tellimata reklaami vastast kampaaniat, mille käigus teavitatakse elanikke võimalusest loobuda otsepostitusest.

Tellimata reklaamist saavad nii era- kui ka juriidilised isikud vabaneda, pannes oma postkastile kleebise ja teavitades loobumisest lähimat postkontorit või täita veebipõhine avaldusvorm leheküljel www.enly.ee. Avaldus läheb otse Eesti Postile ja jõustub nädala jooksul.