"Häirekeskus sai teate raskest avariist Lääne-Virumaal Tapa vallas Loksakülas Uudeküla - Väike-Maarja tee 2. kilomeetril täna kella 20.20 ajal," ütles PPA pressiesindaja Kerly Virk.

Sündmuskohal töötanud Rakvere jaoskonna vanemuurija Margus Kotter ütles, et esialgsete andmetel eiras ATV juht mitmeid liiklusreegleid. "Esmane tunnistajate ülekuulamine kinnitas, et ATV sõitis suurel kiirusel, sõiduki tuled ei põlenud ning ühel hetkel sõitis ATV sirgel asfalteeritud teelõigul lihtsalt vastassuunda, kus talle vastu sõitis veok Scania. Veokijuht püüdis ATV-d märganuna ohuolukorrast signaali andes hoiatada ning teha endast oleneva, et kokkupõrget vältida, ent paraku ei olnud see enam sel hetkel võimalik ning ATV rihtis suurel kiirusel veoki esinurka," märkis Kotter.

Kokkupõrkes sai 56-aastane ATV juht sedavõrd raskeid vigastusi, et hukkus sündmuskohal. 31-aastane veokijuht viga ei saanud. Veokijuht oli kaine, ATV juhi kainus selgitatakse ekspertiisis.

"Selle õnnetuse üksikasjad on selgitamisel, ent tasub siiski rõhutada, et kiiruspiirangud ja muud liiklusreeglid on kehtestatud põhjusega säästa inimeste tervist ja elu. Enamus traagilisi avariisid juhtub paraku just põhjusel, et mõni liikluses osaleja vilistab ühiskonnas kokkulepitud reeglitele. Olukord saab paraneda üksnes siis, kui iga liikleja annab endast parima: sõidab lubatud piirkiirusega, kainelt, turvavarustust kasutades ning võtmata liigseid riske ohtlike kiirusületuste, möödasõitude või muu sarnase näol," märkis vanemuurija Kotter.

Politseiuurija lisas, et ATV juht ei kasutanud kaitsekiivrit. "Ohutusvahendid ei ole asi iseenesest, mida seadus nõuab või mida moepärast kasutada. Kiiver on teinekord ainus abivahend, mis nõrgema osapoole nagu mootorratturi, jalgratturi või ka ATV juhi nõnda kriitilises olukorras õrna peapiirkonna vigastustest päästab," märkis politseiuurija Kotter.

Avarii üksikasjad selgitatakse edasises uurimises.