"Kaubamaja toiduosakonnas on Luunja kurk ikka alati olemas olnud. Nüüd ei leia seda ei Rimist ega Kaubamaja toiduosakonnast. Ainult Hispaania kurk on letis. Mis toimub?" küsib lugeja.

Rimi kommunikatsioonispetsialisti Katrin Batsi selgitusel oli Grüne Feel ehk Luunja kurgi tootjal probleeme kurgi kilega, mis oli kurgile nii omane, et vaid selle järgi klient reeglina kurgi ära tundiski.

"Nüüd pakendasid nad selle tavalisse kilesse, aga see teeb Eesti kurgi müümise ning valimise keeruliseks nii müüjale aga ka kliendile. Seda eelkõige põhjusel, et Hispaania kurk on enamasti poes just samasugune välja näinud," selgitab Bats.

Vahepeal kasutas Grüne Fee lahendusena eraldi kleebist tavalisel kilel. Nüüdseks peaks olukord olema juba lahendatud.

"Seega, Rimis tõesti paar päeva Luunja kurki ei olnud. Pärast erikleebise ilmumist kilele võtsime kodumaise kurgi taas müüki, ent ilma tavapärase kileta võis see ilmselt siiski mõnele kliendile märkamatuks jääda," põhjendab Bats.

Selveri kommunikatsioonispetsialisti Karl-Villiam Vaseriku sõnul lahendas Selver olukorra nii, et markeeris kurgid ise ära. "Selline olukord, mil Luunjal sai oma kirjadega kile otsa, kestis möödunud nädala kolmapäevast kuni selle nädala esmaspäevani," sõnas Vaserik kinnitades, et tänaseks on probleem möödas.