Lugeja kirjutas: Kas saaksite uurida, mis on juhtunud Prisma kaubavalikuga? Juba alates eelmise aasta viimastest kuudest lonkab varustatus silmnähtavalt. Ükskõik millal ka kauplust ei külastaks, vaatab ikka vastu terve hulk tühje riiuleid ja seda paljude kaubagruppide osas. Täna (teisipäeval – toim.) oli sama, juba tavaliseks kujunenud olukord Kristiine Prismas kella 11 paiku (vt saadetud pilte galeriist).

See on väga häiriv, et kliendid peavad iga kord tõdema, et oi kui kahju, just praegu ei ole seda või teist soovitud kaupa. Näiteks ei ole sealt saanud kõige tavalisematki kaupa: täna ei olnud söögisoodat, varasematel kordadel Vitautase mineraalvett, Värska karboniseerimata vett, Kikerikii mune, teatud sorti juustu, mis muidu Prismas müügil on.
See ei ole normaalne, et suures peremarketis on alalõpmata palju kaupu müügilt puudu.

See ei ole normaalne, et suures peremarketis on alalõpmata palju kaupu müügilt puudu, ma ei räägi siin üksikutest toodetest. Kusjuures sama olukord tundub olevat kõikides Prismades – lisaks Kristiinele ka Mustika ja Rocca al Mare omades.

Ja mis juba reegliks saanud – kui reklaamitakse välja soodushinnaga kaupu, siis vaatab kollase hinnasildi tagant sageli vastu tühi riiul. Oleks veel, et juhuslikult, aga kui minna järgmisel või ülejärgmisel päeval poest läbi, on olukord täpselt sama.

Kohati tundub, et see võib olla Prismas mingi eriti kaval müügistrateegia – kui soovitud kaupa parasjagu ei ole, loodetavasti siis klient, see ullike, ostab selle asemel midagi muud. Nii saab ka seisvast kaubast lahti. Aga millega asendada söögisoodat?
Kommenteerib Prisma Peremarketi regioonijuht Maarja Jüriöö
Peme tunnistama, et need pildid kinnitavad meile veelkord, et oleme oma kaupluste saadavuse osas ebaõnnestunud ja pole suutnud vastata standarditele, mille oleme endale ise seadnud. Tegeleme hetkel püsitellimuste IT-arendustega, mis peaksid tellitavaid koguseid täpsemalt ja paremini arvutama ning lähiajal olukorda meie kauplustes parandama.


Loomulikult püüame iga päeva anda endast parima, sest oleme veendunud, et parim müügitrikk on korras pood, kus kliendile vajaminev kaup kenasti riiulis olemas.