Ent kõigist sportlikest vingerpussidest hoolimata pole lai ring huvilisi hetkekski Tänaku tegemiste vastu huvi kaotanud. Olenemata rallist ja aastaajast, isegi (öisest) kellaajast.

Publik ei ole pime ega loll, vaid näeb, et Tänakus on sõitja- ja võitjaainest. Veelgi vähem on pimedad ja lollid tiimide peremehed. Kui Tänak mõistaks eelkõige kivisid rammida – nagu kujutleb teda osa avalikust ruumist –, ei kulutataks temale aega ega vahendeid.

Aeg-ajalt sähvatades on Tänak ikka ja jälle tõestanud, milline potentsiaal temas peitub.

Aeg-ajalt sähvatades on Tänak ikka ja jälle tõestanud, milline potentsiaal temas peitub. Seni on pikas jooksus nappinud stabiilsust ja lühikeses perspektiivis õnne – Poolas esikohata jäämine ja Tänaku pisarad püsivad spordisõbral veel kaua silme ees.

Nii tuleb kahe hooaja vahel taas tõdeda: järgmisest aastast saab Tänaku tõehetk. Eeldusel, et ta istumise alla ja kätesse usaldatakse uhiuus esindus-Ford, pole pärast järgmist 8. või 10. kohta ühtegi õigustust, miks taas nii läks.

50 kiiruskatset on Ott Tänak MM-rallidel võitnud. Alates 2009. aastast on ta seejuures kaasa teinud 67 etapil ehk õnnestumisprotsent on igati korralik.