Piletid omanimelise kaardiga ostnud reisijal oli nii suur soodustus, et teist reisijat lisa kohale ilma juurde maksmata lasta ei tahtetud. „Bussijuht küsis lausa, et kuidas te üldse saite kaks piletit enda nimele osta," rääkis reisija.

Lõpuks tuligi teisel reisijal raha juurde maksta. Bussijuht märkis veel, et sageli ostavad reisijad lisapileti, et oma kõrvalkoht tühjaks jätta, et sinna keegi ei istuks. Teisele reisijale seda lisakohta aga ei lubata.

Lux Expressi müügijuhi Sander Lõhmuse sõnul on PINSi püsikliendikaart individuaalne ja seda võib kasutada ainult see inimene, kellele see on väljastatud.

„See tingimus on märgitud ka lojaalsusprogrammi reeglites. Lux Expressi PINS lojaalsusprogrammi reeglitega saab tutvuda Lux Expressi kodulehel," soovitab Lõhmus.

„Lux Expressi bussijuhtidel ja reisisaatjatel on õigus kontrollida PINS kaardi olemasolu ja vastavust piletile bussi sisenemisel. Kui PINSi kaarti on kasutatud valesti, näiteks kellegi teise jaoks pileti ostmiseks, tuleb maksta täispileti ja sooduspileti hinnavahe," selgitas Lõhmus.

Lõhmus lisas, et Lux Express ei ole tõepoolest PINSi klientidele piletite ostmise võimalust piiranud ja kui reisija soovib osta kaks bussipiletit, et kõrval olev istekoht jääks kindlasti vabaks, on selline võimalus tõepoolest olemas. „Kuid siiski, kuna kaart on personaalne, ei tohi seda kasutada teisele reisijale pileti ostmiseks," toonitas Lõhmus.