"Ostsime neljakesi Go Adventure'i reisi läbi vahendajafirma Robinson Reisid. Majutus on Ares Hotellis. Tegemist pidi olema 3 tärni hotelliga ja teadsime, et ei tasu väga palju oodata. Piltide järgi tundus hotell sobivat, isegi kui pildid peaksid olema ilusamad kui tegelikkus. Olles kohale jõudnud, ootas meid palju ebameeldivaid üllatusi," kirjutas klient Go Adventure'ile.

Esiteks erinesid pildid kardinaalselt tegelikkusest, toas ei olnud rätikuid, küsimise peale sai reisiseltskond ühe. Kaebuste nimekiri sellega aega ei lõpe. Lisaks avastati, et sooja vett ei tule, WC-paberit oli poolik läbimärg rull, WC laest tilkus vett, WC-poti kaas ja prill-laud on ära sulanud, hotellitoa laest koorub krohvi ja värvi voodisse, tuled hotellitoas ei tööta korralikult, baaris puudub lubatud joogivalik, pudeliõlut, mida pidi saama lisatasu eest, polnud üldse, veepudeleid täideti otse kraanist, buffeetoidud on allapoole igasugust arvestust, basseini ja söögiaegade kohta pole kusagil infot, toas on telefon, aga see ei tööta, hotell ja hotelli ümbrus on räpane ja basseini ümber on tunda kibedat väljaheidete haisu.

Kuna lubatust erineb hotell sootuks, kuigi puhkajad olid oma sõnade järgi valmis mitte kõige paremateks tingimusteks, ei oodanud nad midagi sellist. "Hetkel on olukord selline, et tahtakse, et maksaksime uue hotelli eest peale," laiutavad reisijad käsi, leides, et tegelikkuses peaks reisifirma oma viga tunnistama ning olukorra klientide kasuks kiiresti ära lahendama.

Go Adventure'i jurist Heiki Tulk ütles Delfi päringu peale, et puhkajatega ollakse juba ühenduses ning neile otsitakse uut ja paremat hotelli. Ettevõte lubas täpsema kommentaari saata tänase päeva jooksul.

Reisijate hinnangul on aga eriti kummaline see, et reisifirmat kohapeal esindav giid on teadlik hotelli kohutavast seisukorrast, kirjeldades seda hotelli isegi sõnaga "halb", aga firma pakub selles ööbimist kõigest hoolimata.

Vaata pilte galeriist.